برزنت ترانزیتی
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت ترانزیتی

 

برزنت ترانزیتی از جمله پارچه های پر متقاضی و پر طرفداری است، که نقش اساسی در محافظت از بار قسمت کانتینر ماشین سنگین دارد. برزنت ترانزیتی با استفاده از الیاف منحصر به فرد با متریال مرغوب در مجموعه ی جهان برزنت تولید می شود.

این پارچه ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند، به همین علت زمان نصب برزنت ترانزیتی در قسمت کانتینر ماشین سنگین آن را به طور کامل پوشش می دهد و از بار یا اساس شما هنگام حمل و نقل به خوبی محافظت می کند. 

این نوع از پارچه ها به عنوان بهترین نوع پوشش برزنتی در ماشین های سنگین به شمار می روند. ماشین سنگین جهت حمل و نقل بیشتر در بیابان ها و یا جاده ها رفت و آمد دارند، به همین علت اساس حمل شده توسط این ماشین ها بیشتر در معرض آسیب پذیری هستند.

وجود پارچه ای مقاوم و مستحکم جز یکی از اساسی ترین کارها در محافظت از اساس قرار گرفته شده در قسمت کانتینر ماشین سنگین می باشد. 
مجموعه ی جهان برزنت، برزنت ترانزیتی را در هر ابعاد، اندازه و با هر ضخامتی با توجه به اندازه ی خودروی شما تولید می کند.

این پارچه ها در برابر نور آفتاب، قطرات آب، اشعه ی uv، برخورد با اجسام تیز، حرارت و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. برزنت ترانزیتی به دلیل کیفیت بالا و قیمت ارزان از متقاضیان خرید بی شماری برخوردار می باشد. 

 





:: برچسب‌ها: برزنت ترانزیتی،قیمت برزنت ترانزیتی،پارچه برزنت ترانزیتی،خرید برزنت ترانزیتی،چادر برزنت ترانزیتی،برزنت ترانزیت اصفهان،قیمت هر متر چادر ترانزیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: